wtorek, 7 marca 2017

Płaszczyk waterfall z flauszu

Ostatnio dość popularne stały się płaszczyki o kroju Waterfall a może to tylko mi się tak wydaje ? Zawsze mam takie wrażenie że coś co mi się podoba za chwilę jest już wszędzie i każdy to ma.
Może to tylko coś ze mną jest nie tak :)

Jakiś czas temu w sklepie pewnej blogerki zauważyłam prześliczne płaszczyki jednak cena u Niej jest szokująca. Postanowiłam poszukać takiego płaszczyka gdzie indziej i oczywiście znalazłam identyczne,za połowę taniej! Rozumiem że biznes to biznes ale naprawdę przebitka o 100 % a ludzie to i tak kupują. Niektórzy też pewnie nie mają takiej świadomości że jak się trochę poszuka to znajdzie się korzystniejsze oferty :) 
Nie zanudzam i przechodzę do wyczekiwanego płaszczyka.
Oczywiście musiałam wybrać kolor jasnego różu,gdybym takiego nie wybrała to chyba nie byłabym sobą :)




Płaszczyk jest oversize. Zawsze przestrzegam się przed takimi ubraniami ponieważ niestety na moje ciało pasuje rozmiar S to zawsze ten nieszczęsny oversize był za duży. Ile razy w sklepie są piękne bluzki i oczywiście za duże ponieważ rozmiarówki brak.
Płaszczyk jest kroju waterfall i wydaje mi się ze dzięki temu będzie idealny na każdego. Można nosić go na różne sposoby,minus jest taki że rękawy są strasznie szerokie ale po jednej stronie podwinęłam rękawek i jest już całkiem okej!

6 komentarzy:

  1. Nie mogłabym nosić takiego płaszczyka. :P Dostałabym szału z przodem. ^^ Ale kolor jest przecudowny.

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogerka próbował zrobić klientów w bambuko, czasem dłużej poszukać a taniej można coś kupić za rozsądną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk śliczny, jednak mi nie odpowiadałby do końca jego fason :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk :D przede wszystkim kolor cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten płaszczyk, sama bym taki chciała. U mnie problem z bluzkami taki, że wszystko za ciasne i za małe w cyckach ;/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję :)
Postaram się odwdzięczyć tym samym.