poniedziałek, 6 lutego 2017

Pokaz,szkolenie z Victoria Vynn-urodziny

Cześć! Ostatnio a dokładnie 23 stycznia odbył się pokaz nowej firmy Victoria Vynn. Jest to nowa marka na rynku więc może nie wszystkie z Was o niej słyszały. Pokaz trwał od 10 do 14. Było bardzo dużo ludzi,aż się zdziwiłam że aż tak dużo :) W trakcie trwania pokazu można było wygrać różne produkty z ich firmy.
 Chyba każda osoba cieszy się z jakiś prezentów które nieoczekiwanie dostanie. Tak było właśnie ze mną, czekałam na odpowiedni moment aby powiększyć swoją kolekcję o nowe kosmetyki. Inne Panie niestety miały więcej szczęścia niż ja :( Jednak był pewien konkurs- polegał na tym aby zrobić i dodać swoje selfie z pokazu na facebooku lub instagramie. Przez jakiś czas zastanawiałam się nad tym aż w końcu wstawiłam zdjęcie z dopiskiem "urodzinowe selfie"(tak,w tym dniu miałam na prawdę urodziny,nie jakaś ściema ). 
Na samym końcu słyszę "dostaliśmy informację że ktoś tutaj na sali obchodzi dzisiaj urodziny" uwierzcie mi że od razu zrobiłam się cała czerwona jak burak. Wyszłam na środek i ku mojemu zdziwieniu wszyscy zaczęli śpiewać dla mnie Sto lat! Na prawdę było to coś pięknego! Oczywiście z tej okazji mogłam wybrać sobie trzy rzeczy jakie chciałam.   



Znacie i lubicie tą firmę ?

2 komentarze:

  1. Widzę same dobre opinie o tej marce, muszę się skusić na nią! :) super prezent miałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha ja to bym chyba zapadła się pod Ziemię!:D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję :)
Postaram się odwdzięczyć tym samym.