czwartek, 17 sierpnia 2017

Wysokie buty + bluzka bez ramion

Dzisiaj wracam do Was po długiej przerwie z pierwszą stylizacją. Na pewno w każdym już sklepie można znaleźć bluzki z odkrytymi ramionami,ja je uwielbiam. Dodają do stylizacji czegoś takiego że nawet sama nie umiem tego określić :) 
 Moim faworytem są także wysokie buty na dość grubym obcasie. Strasznie podobają mi się wysokie buty jednak nie każdy umie w nich chodzić i się w nich czuje,bardziej podoba mi się to jak wygląda w nich nóżka niż to czy są wygodne. 
Znalazłam alternatywę dla takich osób jak ja! Nie są one ani za wysokie ani za niskie,a chodzi się w nich jakbym miała zwykłe płaskie buty,naprawdę! Oceńcie sami czy lubicie buty w takim stylu czy może jednak inne.

Zapomniałam dodać że są jeszcze w przepięknym kolorze pudrowego różu,nie byłabym sobą gdybym nie kupiła właśnie takiego koloru.



4 komentarze:

Za każdy komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję :)
Postaram się odwdzięczyć tym samym.