wtorek, 21 lipca 2015

Haul zakupowy + przesyłka allepaznokcie

Witajcie! Znowu długo mnie nie było a to dlatego,że chodzę do pracy. Na początku była to praca w Brosie jak pisałam ale już po tygodniu zrezygnowałam no i teraz już ponad 1,5 miesiąca pracuje w H&M w Gądkach. Jak wiecie lub nie,są tam największe magazyny w Polsce z odzieżą h&m :)  Praca nie jest ciężka więc jakoś daję rade. Chyba każda dziewczyna marzy i uwielbia pracę przy ciuchach :)

Ostatnio byłam na większych zakupach,bo jak wiecie są teraz mega duże wyprzedaże no i grzechem byłoby nie jechać!

 Selfiestick lub monopad - empik
 Szorty - Bershka     Leginsy - New Yorker 
 Bluzka po lewej - Terranova , po prawej - Bershka

Sweterek - Bershka     Bluza z kapturem - Terranova


 Dzisiaj przyszła do mnie przesyłka ze sklepu allepaznokcie, wieczorem pokażę Wam efekty mojej pracy :)




Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. śliczna bluzeczka i sweterek z Bershki :) ! Sama byłam chciała takie kupić ;3
    obserwuję i zapraszam do siebie http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy każda dziewczyna marzy o pracy w ciuchach ;) Jednak na pewno każda lubi je kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest tak bluzka z Bershki ;D
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;D
    http://twofriendstwoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do udziału w moim rozdaniu : http://interendo.blogspot.com/2015/07/wielkie-rozdanie-2407-2408-u.html . W sumie do rozdania 20 nagród + 1 specjalna :)

    -15x 50ml woda perfumowana AVON LITTLE BLACK DRESS EAU FRAICHE dla niej
    -3x 75ml woda toaletowa AVON BLACK SUEDE ESSENTIAL dla niego
    -2x 150ml AVON SOLUTIONS DD BODY CREAM z SPF 15

    + 1 Nagroda Specjalna :) Specjalna co oznacza, że co to jest dowie się tylko Zwyciężca tej Nagrody:) Jestem boxiarą więc podpowiem, że to specjalnie przygotowany przeze mnie box ;) - interendob(l)ox ;D jak to dumnie brzmi ;) - jedyny taki niepowtarzalny w sieci :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek i szorty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to uchwyt do robienia selfie, hehehehe:D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję :)
Postaram się odwdzięczyć tym samym.